Ingrid, Nicoline & Francine

Informatie voor opdrachtgevers

Onze klanten zijn organisaties in de zorg (ouderenzorg, ziekenhuizen, GGZ, jeugdzorg, gehandicaptenzorg, GGD’en en thuiszorg), welzijn (lokaal en provinciaal), goede doelen, NGO’s en lokale overheden.

Tijdens een persoonlijk intakegesprek maken we een analyse van de situatie, bespreken we de opdrachtformulering, adviseren we over de duur en tijdsinzet en schetsen we het profiel van de geschikte interimmer. Binnen 3 werkdagen ontvangt u een offerte en een aanbod van geschikte en beschikbare interim professionals. Door onze kennis van de markt, sector en uitgebreide kandidatenbestand vinden we voor u de beste interimmer. Iemand die over de juiste kennis en kunde beschikt, als persoon past bij uw organisatie en de opdracht goed zal vervullen.

U kunt kiezen tussen 2 varianten:

1. Interim management waarbij wij zorgen voor de contracten en schaduwmanagement bieden. De voordelen hiervan zijn:

  • er ligt een smart geformuleerde opdracht met tussentijdse evaluatie momenten;
  • er ligt na 4 tot 6 weken een concreet plan van aanpak van de interim manager;
  • u en de interim manager hebben toegang tot de expertise van ons bureau;
  • het contract is per dag opzegbaar;
  • u hebt helder inzicht in de kosten en betaalt alleen de daadwerkelijk gewerkte uren.

2. De vorm waarbij u zelf het contract met de interimmer afsluit en wij een bemiddelingsfee afspreken. Deze variant is voordeliger maar biedt geen schaduwmanagement.

Wilt u een persoonlijk gesprek? Neem dan contact met ons op. We gaan graag met u na wat de kansen en mogelijkheden zijn voor uw organisatie.


Deel deze pagina in uw netwerk

Wat we schrijven …

Crista Vonkeman boekt succes tijdens één van haar opdrachten als interim-directeur

Volgens interim-directeur Crista Vonkeman is de strijdbijl bij Servanda inmiddels begraven en heeft het geen zin om achterom te kijken.

Crista